Dankzij een samenwerking tussen RSCA Women en kledingmerk RectoVerso gaan onze dames ook naast het veld stijlvol en zelfzeker gekleed. RectoVerso ontwierp een warming up outfit voor onze RSCA Women.
Het kledingmerk RectoVerso zet zich al lang in voor een sterkere vertegenwoordiging van vrouwen in sport. Dag in dag uit is RectoVerso getuige van de inspanningen, de opofferingen en het harde werk van hun ambassadrices in hun respectievelijke domeinen.
RSCA Women en RectoVerso vinden elkaar in die gemeenschappelijke doelstelling. RSC Anderlecht investeert sterk in de groei en de ontwikkeling van het vrouwenvoetbal in ons land. Daarbij staan niet alleen sportieve ambitie en successen centraal, maar evenzeer een maatschappelijk engagement, de zelfstandigheid van vrouwen, inclusie en gelijkheid.
“Ik speel zelf voetbal, dus ik was erg enthousiast toen de RSCA Women contact opnamen met RectoVerso voor dit partnerschap”, zegt Camille Liebaert, stichter van RectoVerso. “Hun waarden stemmen perfect overeen met die van ons. Als het gaat over investeringen in de vrouwenploeg, is RSC Anderlecht het lichtend voorbeeld. Natuurlijk is er nog een lange weg af te leggen wat betreft gelijkheid tussen vrouwen en mannen, zeker in het voetbal. Maar naar mijn gevoel zetten we stappen in de goede richting, en die evolutie wil RectoVerso waar mogelijk ondersteunen.”